Мнения за биалетки Frap?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Колеги за да не пускам отделна тема имам някои неща от QV ако на някой му трябма нещо да ми пише.
Пружини, рейка, нови главини (задни), задни дискове и апарати, казанче за вода, километраж, задни амортисьори ииии пластмасов всмукател от 1.4sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщениеНе знам за 46-ците, но 45 се държи добре. Какво разбираш под "подводница"?
Comment
-
Пускаш автоматично да духа на жамеците и нямаш грижи. Друго решение не съм успял да намеряsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Тия за подсветката се виждат/достъпват отзад. Индикаторните са светодиоди, като на по старите идикаторът за "липса на зареждане"(акомулаторчето) е също лампа. Лампи за посветка има и зад врътките на климатичната система, една има в пепелникът и една над него. В бутоните и копчелъците разни са светодиоди.
п.п. Индикаторът за дълги светлини също е лампа и се сменя отзад, без разглобяване на самото табло.Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 10:44.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Една или две лампички са дали фира. Развиваш двата винта на декоративното панелче пред таблото с уредите. Освобождаваш щипките е долният му край, изтегляш внимателно назад. Таблото се държи на четири болта, мисля бяха с шестостен 4мм, развиваш и издърпваш таблото леко назад. Уверяваш се че колата не е "на контакт", изваждаш щекерите и таблото е в ръцете ти. Докато щекерите не бъдат върнати по местата им НЕ ДАВАШ "на контакт".
Крушките излизат с леко завъртане, сменяй всичките, ако не искаш след някой и друг ден да повтаряш операцията.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеЕдна или две лампички са дали фира. Развиваш двата винта на декоративното панелче пред таблото с уредите. Освобождаваш щипките е долният му край, изтегляш внимателно назад. Таблото се държи на четири болта, мисля бяха с шестостен 4мм, развиваш и издърпваш таблото леко назад. Уверяваш се че колата не е "на контакт", изваждаш щекерите и таблото е в ръцете ти. Докато щекерите не бъдат върнати по местата им НЕ ДАВАШ "на контакт".
Крушките излизат с леко завъртане, сменяй всичките, ако не искаш след някой и друг ден да повтаряш операцията.
П.С.
От каква марка/модел става изпускателен колектор за twin spark, по-добър от моментния, харесах си от 155 8в. Какво е нужно за да се монтира?
Comment
-
Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщениеСкоро ще сменям термостат, възможностите са: 80, 83, 88 градуса температура на отваряне. Колко е най-повходящата температура за нашия климат, аз си мисля за 80, защото лятото става топличко. Моля за съвет.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеТова термостат за Алфа ли е или некоя тЮнинг жаджа набита в маркуча
Излъгах се миналата година да спестя 30-40лв и купих някъв вернет.. и сега на 70 градуса вече е отворил и познай дали загрява над 70 градуса и разхода дали ми е под 13..
Comment
Comment